SBX Tilausportaali – Älykäs alusta työvaatehankinnoille
SBX:n Ohituskaista-portaali ei ole vain verkkokauppa – se on täysin räätälöitävä alusta, joka mukautuu juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin.
Koko palvelu on suunniteltu helpottamaan suurten ja keskisuurten organisaatioiden työvaatehankintoja, säästäen aikaa, rahaa ja hallinnollista kuormaa.
Haluatko nähdä, miltä tämä näyttäisi teidän organisaatiollenne?
Varaa esittely, niin rakennamme demon juuri teidän prosesseihinne sopivaksi.
			Portaalin keskeiset ominaisuudet
Yrityskohtaisesti räätälöity käyttöliittymä
Jokainen asiakas saa oman alustan, joka sisältää valmiiksi sovitut tuotteet, yrityksen logoin ja hinnoin.
Käyttäjähallinta ja näkyvyydet
Pääsyoikeudet voidaan määrittää henkilöittäin, tiimeittäin tai yksiköittäin. Käyttäjäroolit ja näkyvyydet ovat täysin kustomoitavissa.
Tuotekatalogit tarpeen mukaan
Tuotevalikoimat voidaan sopia yksikön, tiimin tai työntekijän mukaan. Näin jokainen näkee vain hänelle relevantit tuotteet.
Monipuolinen raportointi
Seuraa hankintoja yksiköittäin, tehtäväkohtaisesti tai per henkilö. Raportointi tukee myös vastuullisuusseurantaa ja budjetointia.
Toimii missä ja millä tahansa
Pilvipohjainen alusta toimii kaikilla laitteilla ja on saatavilla kaikilla tarvittavilla kielillä.
Hinnoittelu ja alennukset selkeästi esillä
Tuotteet on valmiiksi hinnoiteltu sisältäen sopimusalennukset – ei enää yllätyksiä hankinnoissa.
Yksinkertaista ja helppoa
Helppo ja nopea käyttöönotto, ja olet valmiina hankimaan työvaatteet, suojaimet sekä kengät omasta tilausportaalista.
Tilaaminen on helppoa ja ennakoitavaa
Tuotteet pakataan henkilöittäin
Jokainen tilaus toimitetaan valmiiksi henkilöpakkauksina – helpottaa jakelua ja säästää aikaa.
Tilaushistoria aina saatavilla
Voit tarkistaa helposti aikaisemmin tilattuja kokoja tai tuotteita esimerkiksi korvaustilauksia varten.
Toimitus viimeistään 24 tunnin sisällä
Kaikki sopimustuotteet toimitetaan logomerkattuna viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Sovitukset vaivattomasti
Tarjoamme sovitussarjat tai hoidamme tuotteiden sovituksen paikan päällä yksiköissäsi.
Automaattinen varastointi ja hallinta
Käsivarastot ja sovituskoot toimipisteisiin
Voimme toimittaa sovitut tuotteet käsivarastoon tai sovituskokoina – täydennys tapahtuu automaattisesti.
QR-koodin avulla nouto suoraan varastosta
Työntekijä voi noutaa tuotteet helposti mobiililaitteella skannaamalla.
Automaattinen täydennys
Varastoa täydennetään automaattisesti yhteisesti sovittujen hälytysrajojen mukaan – ei manuaalista seurantaa, ei loppuvarastoa.
