SBX Tilausportaali – Älykäs alusta työvaatehankinnoille

SBX:n Ohituskaista-portaali ei ole vain verkkokauppa – se on täysin räätälöitävä alusta, joka mukautuu juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin.

Koko palvelu on suunniteltu helpottamaan suurten ja keskisuurten organisaatioiden työvaatehankintoja, säästäen aikaa, rahaa ja hallinnollista kuormaa.

Haluatko nähdä, miltä tämä näyttäisi teidän organisaatiollenne?
Varaa esittely, niin rakennamme demon juuri teidän prosesseihinne sopivaksi.

 

Työvaatepalvelun ominaisuudet

Portaalin keskeiset ominaisuudet

Yrityskohtaisesti räätälöity käyttöliittymä

Jokainen asiakas saa oman alustan, joka sisältää valmiiksi sovitut tuotteet, yrityksen logoin ja hinnoin.

Käyttäjähallinta ja näkyvyydet

Pääsyoikeudet voidaan määrittää henkilöittäin, tiimeittäin tai yksiköittäin. Käyttäjäroolit ja näkyvyydet ovat täysin kustomoitavissa.

Tuotekatalogit tarpeen mukaan

Tuotevalikoimat voidaan sopia yksikön, tiimin tai työntekijän mukaan. Näin jokainen näkee vain hänelle relevantit tuotteet.

Monipuolinen raportointi

Seuraa hankintoja yksiköittäin, tehtäväkohtaisesti tai per henkilö. Raportointi tukee myös vastuullisuusseurantaa ja budjetointia.

Toimii missä ja millä tahansa

Pilvipohjainen alusta toimii kaikilla laitteilla ja on saatavilla kaikilla tarvittavilla kielillä.

Hinnoittelu ja alennukset selkeästi esillä

Tuotteet on valmiiksi hinnoiteltu sisältäen sopimusalennukset – ei enää yllätyksiä hankinnoissa.

Yksinkertaista ja helppoa

Helppo ja nopea käyttöönotto, ja olet valmiina hankimaan työvaatteet, suojaimet sekä kengät omasta tilausportaalista.

Tilaaminen on helppoa ja ennakoitavaa

Tuotteet pakataan henkilöittäin

Jokainen tilaus toimitetaan valmiiksi henkilöpakkauksina – helpottaa jakelua ja säästää aikaa.

Tilaushistoria aina saatavilla

Voit tarkistaa helposti aikaisemmin tilattuja kokoja tai tuotteita esimerkiksi korvaustilauksia varten.

Toimitus viimeistään 24 tunnin sisällä

Kaikki sopimustuotteet toimitetaan logomerkattuna viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Sovitukset vaivattomasti

Tarjoamme sovitussarjat tai hoidamme tuotteiden sovituksen paikan päällä yksiköissäsi.

Automaattinen varastointi ja hallinta

Käsivarastot ja sovituskoot toimipisteisiin

Voimme toimittaa sovitut tuotteet käsivarastoon tai sovituskokoina – täydennys tapahtuu automaattisesti.

QR-koodin avulla nouto suoraan varastosta

Työntekijä voi noutaa tuotteet helposti mobiililaitteella skannaamalla.

Automaattinen täydennys

Varastoa täydennetään automaattisesti yhteisesti sovittujen hälytysrajojen mukaan – ei manuaalista seurantaa, ei loppuvarastoa.

Haluatko nähdä, miltä tämä näyttäisi teidän organisaatiollenne?